AKU SAYANG KAMU~





Assalamualaikum.. banyak hari saya tak update ini blog,awak apa khabar? hhaahaa.. soo gooood!! hehee..
masa hari sabtu ade sekolah ganti,tetiba my bestfriend merajuk dengan aku! wohoo... jangan la begini! stress!! hahaaa..dan saya mengistiharkan bahawa hari itu ialah hari Merajuk Sedunia! sebab semua nak merajuk terasa hati,termasuk -aku-!.. =.= 


Isnin macam biasa sahaja..tapi hari selasa tu aku tak datang! hahaa.. sebab?? aku pening. tapi tu bukan sebab utama,sebab utama ialah aku tak ade baju sukan! huhuu.. nak pinjam orang,dah tak tahu nak pinjam siapa daa.. Rabu ade promosi gerai jualan.. semua happening! ade yang syok sendiri kat ats pentas! and.. C.K. jangan kata form 3 kurang 'ajar' yee.. tak suka!
Khamis! ade promosi jualan jugak.. gerai PKP err... heehee paling best kelas 5A..smart! walaupun 3 orang je atas pentas!.. yang lain belajar macam biasa.. time BM cikgu takde..jadi kitaorang bincang strategi nak memikat hati dan perasaan kawan kami semula yang terasa hati dan merajuk! aihh.. ni la dugaan duduk kelas depan, telinga kena kebal!..Time balik aq suka! haahaa... nampak Fiza,tapi dia laju sangat..kat luar skola baru boleh panggil die.. nak berbaik! DAN...aq ingat die nak beli air dulu ke  macam biasa,tapi die terus nak naik lif! heehee..naik lif sama ngan aq ! wee~ teruja+takut+berdebar+gembira = MALU!.. huuhuu.. sampai tingkat 9 aq cabut!! hehehe..(die da tahu aq tinggal tingkat 9! 0_0v )


Jangan lupa Hari Usahawan SMKST 28/4(nak promote ni!) ..Rooftop Prince Daebak!!

Dah habis baca? Bacalah lagi! Terima kasih comel~