OHSEMM!!



i know iam not pretty like you!

yeah!! banyak hari tak update.. berhabuk blog aku!! puiihhh!!!... haahaa.. banyak hari tak update mean that banyak jugak la yang terjadi.. saja malas nak tulis kat sini,bukan tak nak share dengan korang tapi malas nak tulis! heehee.. lagi pun exam nak dekat,kena prepare awal2 for PMR..

sepanjang aku tak update ade je bende yang berlaku..bende yang aq suka dan tak suka..korang nak tahu?? tak payah.. malas nak cerita!  tujuan aq nak tulis kat sini sebenarnya nak menyiapkan kerja kursus geografi..tapi dah hati teringin nak update blog..aku update laa... heehee
buat sekian kalinya.. orang yang aq suka aq paksa diri tak suka dia lagi.. kenapa? sebab aq dapat tahu dia dah ade awek.. apa? korang tak kisah? alaa.. aku pun tak kisah..hehee.. bukan apa,aku tak mahu nak suka seseorang yang dah ber-girlfriend. selama seminggu aq cuba..tapi tak boleh! aq akan cuba untuk seminggu lagi iaitu time minggu exam.. biar tenang hati aq! aq tahu aq x mampu..tapi aq cuba :)

Eppa buat puisi cinta!! dia memang handal dalam buat puisi cinta yang lahir dari hati dia. aq pun enjoy baca.. dan tadi dia bagi aq baca 3 lagi puisi yang baru dia tulis.. know what? ade satu puisi tu sebijik macam apa yang aku rasa saat ni, pada tahun ni.. orang yang aq harap tapi tak dapat?.. that it is! aq akan tulis puisi tu kat blog ni kalau ade masa.. chau chin chau dulu!!

Assalamualaikum warahmatuallah hiwabarakatuh! ~ ustaz cakap kalau bagi salam panjang dapat 30 pahala.. ^_^ V

Dah habis baca? Bacalah lagi! Terima kasih comel~