BAD FRIDAY...




Salam 1 Malaysia! haahaa... sebenor nyer teman tak de bende nak tulis... ermm,berkenaan tajuk tak tahu lagi bleh tulis ke tak..hehehe.. sebab nye memang tragic and teruk gila!! takut nak cerita kat sini pasal Sarip Dol sesat KL nii.. hehehe..aku akan tulis kalau aku tengok kat blog kengkawan kelas tulis jugak! baru ade kekuatan nak tulis! haahaa.. lagipun aq malas nak share2 sepupu sepakat kenduri kendara dengan korang!
bukan apa.. ceritanya yang panjang, tkut terlebih tulis dan cerita yang sungguh teruk yang hanya diketahui oleh pelajar SMKST yang tengok kejadian tu aje! dan warga 3A sekalian.. :)
cerita ini aq tak tahu akan jadi bualan pada hari isnin ke tak sebab aq tak boleh ramal masa depan..begitu juga semua orang! >merepek!<  aq juga harap kejadian ini jadi teladan ye pada semue orang! :D

Dihitung2..tinggal berapa bulan je nak PMR.. lagi 5 bulan mengikut kiraan aq! tak lama dan tak cepat.. aq?? dengan bangga tak baca buku lg walaupun PPT dah nak start.. minggu depan kott!! hehe..masih ade kekuatan update blog! Doakan aku berjaya! Hwaiting!

Pasal dia?? yang kebelakangan ni aku banyak tulis pasal dia walaupun korang tak tahu siapa?? tak perlu tahu..ini kerana aku malu menyatakannya..heehee.. lagi pula mungkin tak da kesah dia lagi kott.. dah dipadam dari ingatan gue! dan pada Farah.. jangan risau laa! aq tak ambil kau punyer!  V^_^V

kepada Luqman a.k.a ketua Pandan Indah a.k.a. Sarip Dol! jangan la nak cetus kontroversi segala! jangan nak propa sangat la weii!! Belajar hormat guru! tak berkat pelajaran ko tahu tak!itu je nasihat aku pada kau yang sengal tahap babun!maafkan saya kalau saya telah mengguris hati anda..kerana ini dari lubuk hati saya! terima kasih! >tunduk<

Dah habis baca? Bacalah lagi! Terima kasih comel~