INSPIRE ME!




Assalamualaikum.. kepada all reader ..woot!woot! Baruku perasan bahawasanya saya selalu beri salam dan tanya khabar kepada semua reader saya di setiap entri saya! baik tak saya? Oke! time to turn back to my title..hehehe..OME! hahaa.. siapa dah tengok? very fun maa.. teach me about a correct pronounce..haha.. my english still bad maa! Oke, Oh My English! memang best dengan ragam all students tu sama macam sekolah kita gak! ye..ade yang skema and bajet semuenya! episod 1 aku tengok pun dah sakit perut! err.. don't kutuk-kutuk me,oke! ;)


yeah!! the most thing i want much! yeyeye! benda ni nak beli maybe orang kata oklah.. dalam seribu,dua-ribu ringgit! tapi aku mana nak chikau duit banyak tu?? still study but I still want it! ade satu masa tu ayah aku tolong jaga kamera kawan ayah aku.. sebijik macam kat atas tu! aku pun belek punye belek.. berkenaan beb! nak hantar meminang dah! tapi..kawan ayah aku suruh ayah aku tolong jualkan.. ermm! dengan yakin aku cakap, "Abah belilah! berapa dia bagi?", muka happy semacam! tapi ayah aku jawab,"seribu lebih! boleh ke cari duit tu?", ermm.. punah segala harapan bangsaku..hehe..feeling lebih! tak pe! akan ku usaha supaya dapat jugak beli kamera ni! sebab bagiku kamera ni dapat bantu aku feel more better from now. :D

ExamExamExam... memang PPT kali ni aku rasa tak target A la kot! aihh.. calon straight A but can't make straight A.. yeah I know what you gonna say! tadi paper agama.. bolehlah~ lagipun ade soalan b**** haahaa.. the best thing ever sebab soalan tu memang masuk pun! huhuu.. agama je kot target A! heehee over confident! Hari Sabtu lepas Pak Nil datang Penara.. ya! saya mengaku tulis di twitter & Facebook.. bukan sebab nak pergi but just sampaikan maklumat. tak minat Pak Nil sangat and dah agak yang budak2 kecik dan makcik2 yang banyak datang! hoho.. totally like -.- .. Pak Nil datang sebab sebagai Duta Kesihatan kepada penghuni Penara!

Tak sabar pegi balik kampung release tension and Family Day!


Dah habis baca? Bacalah lagi! Terima kasih comel~