Kekurangan!




Last bell tomorrow for this week ONLY! HAHA..  tajuk entri kekurangan. sengaja tulis macam tuh sebab dah banyak kekurangan aku nak tulis kat sini! haha.. what ever! *gedixx*


Exam aku 'kekurangan' kali ni. merosot gila! dapat satu A je. itu pun Agama yg sememangnya perlu A laa.. periksa saps memang teruk. dalam kelas pun dapat nombor berapa jee.. not top 10 laa.. aihh! tak nak cerita pasal ni dah! tunggu percubaan. buat betul2!

Hari Jumaat ada raptai penuh untuk Hari Sukan. aku dan anak dara kelas 3 AM tolong cikgu Norafidah kat bilik SPBT. gila semak kitaorang buat kerja kat dalam tu. kitaorang tolong cikgu rumah merah untuk buat maskod, baju budak pembarisan dan banyak lagi lah! yang bukan rumah merah pun sibuk tumpang sekaki tolong. Katanya sebab rumah sukan diorang tak bagi diorang tolong. *alasanterbaiklatu*

Masa hari sabtu lepas ada Hari Sukan. sure boring! macam tak de orang awam! hahaa.. yang terlibat je kott pergi. kalau ada yang pergi pun tengok kat khemah rumah masing2 la. Aku dengan Aqila je pergi. Hazana last minute cancel! kitaorang tengok pembarisan tu ok lah. yang bestnya ade mermaid kat rumah biru. sure kelakar sebab yang jadi mermaid tu abang form 5. Abang Adii bagi tahu.
.

Pastu Ibu call banyak kali.. kan silent, tak dengar. rupa2 nya kena ambil kunci. dorang semua keluar. jadi kena marah lah dengan ibu.. huuhuu. pastu dah malas nak masuk sekolah balik jadi kami pergi makan! kat kedai mamak. -,- lepas makan pergi rumah aku bawak Qila sekali. dia tengok Masterchef, aku tido! hahaa.. gila ngantuk tahu tak! lepas pukul 11 pagi dia kejut aku kata nak balik. aku hantar dia kat depan pintu je. dia kata aku kejam sebab tak hantar dia! haha.. lantaklah. aku sambung tido!


gila hensem mamat kat atas ni! *melt*

Sekarang ni aku dah gila sangat dengan twitter. FB dah 'kekurangan'. gila bosan. dah la int aku lambat. pastu nak tunggu dia loading keluar satu page tu dekat setengah jam. fade up aku! Twitter best sebab apa? sebab ade akak cantik kat dalam tu! hahaa.. betul! diorang punyer twitcon cantik. dan diorang pandai shoot gambar. aku hanya mengerti 'peace' sahaja! lagipula aku dah nak close account FB. bosan nak mampuiihh.. *sorry*


Aku tak tahu kebelakangan ni aku asyik tengok dia balik. rasa..tak rasa apa2 bila dia pandang balik! hahaa.. itu aku. senang suka kat seseorang dan senang lupa kat seseorang. melainkan dia meninggalkan kesan yang amat mendalam kat diri aku. *chewahh* aku mungkir janji. aku kata tak nak tulis pasal dia dah tapi tak boleh! hehe..

Hari ni iaitu hari Khamis. nothing happen. macam biasa ayat ni! beg ringan tapi homework banyak! huhu.. Dear Homework! Please don't be like this! hehe.. sibuk nak siapakan kerja kursus Sejarah dan Geografi. Now I'm ready for PMR. (just study) *eisheisheish*

Aku.Mengaku.Kau.Kawan.Aku.Tapi.Bukan.Bestfriend.Aku. Jangan.Nak.Jealous.Bila.Kami.Bersatu. Jangan.Nak.Terasa.Sebab.Kami.Tak.Batak.La!

Dah habis baca? Bacalah lagi! Terima kasih comel~