SNOWALK I-CITY,SHAH ALAM



dah nak sampai.. :D

Assalamualaikum! cepat betul aku update blog! sebab aku memang teruja + best tadi pagi! sebenarnya aku baru balik.. saja tengok2 facebook. pastu tengok Mac dah masuk gambar! jadi aku tak nak cerita banyak aku letak gambar je ye? gambar ni kebanyakkan-nya bila dah tiba kat sana. kalau yang baru nak bertolak ade kat camera Aqilah. jadi tunggu je la! tenkiu!

aqilah minat ultraman! HAHA

direction's girls? NO!

alololo.. sweetnya!

kedai kat situ cantik! walaupun tak bukak!

apa2 je la diorang ni! -,-


A.G.A.I.N

sapa la yang suka candid random ni?? 

budak tadika Putrajaya. comell~

anak cikgu Salwa interframe! huhuu


me and Aina. muka tak boleh blah! 

lepas kitaorang gelongsor..

love this picture!

muka aqila blur.. tapi budak belakang tu pulak yang tengok.. huhu
cantik!

best moments macam kat Genting!

weewiit!

me steady, Hazana posing....

kami peluk sebab sejuk sangat!! tak tahan!

hohohoo..

gelap la Epa ambik!

sebenarnya banyak lagi! nanti aku buat part II pulak! ada banyak gambar yang tangkap. kat camera Aqilah, Mila, handset Eppa dan Hazana. aku tak ambil gambar pun sebab aku nak jimat bateri handphone aku! :) Dan sepatutnya hari ni ade Expo Sains dan Bengkel menjawab Sains. Pengetua bising sebab form 3 pergi. alaa.. kitaorang pun baru tahu semalam. takkan nak cancel last minute? chill laa.. nanti cikgu ajar kami balik apaa!

Aku Sayang Korang! Nanti Kita Pergi Sama2 Lagi Ye! Ajak Faz Dan Fiza Sekali!

Dah habis baca? Bacalah lagi! Terima kasih comel~