Dah Penat!


Assalamualaikum | Waalaikumussalam

Malam ni ada Shout Award dan Maharaja Lawak Mega. of course aku tengok Maharaja Lawak. Tapi disebabkan Shout Award start pukul 8.30 jadi aku tengok tu dulu kot. Lagipun aku nak tengok sepupu aku buat show je. Ohh.. sepupu aku tu bukannya penyanyi famous pun kat Malaysia ni. Tapi boleh jugak la dia buat show kat luar negara. Nama komersial dia ZE!. Tapi nama sebenar Sarah Zainal Zaidin.Dia ada buat show untuk Shout Award malam ni. Kalau korang perasan, dia juga pernah tercalon untuk Lagu Bahasa Inggeris oleh Penyanyi Tempatan pada Anugarah Industri Muzik 19 hari tu. Tapi malangnya dia tak menang sebab Doto' Siti, Yuna dan Jaclyn Victor tercalon jugak.  


Ok.kalau korang tengok blog aku dah tak ber-blogskin bagai. sebab aku rasa benda tu bosan dan tak boleh diubah. Jadi aku tukar balik ke simple template. senang sikit. Kejap lagi nak edit blog adik aku pulak. Kerja aku cuti sekolah ni edit blog je la! Penat! Nasib baik Aina tolong buat header! ringan sikit beban aku, sebab laptop aku tak boleh download Photoshop bagai tu. 

Semalam teman ayah aku bawak adik aku yang sunat tu pergi klinik nak buat check up. Aku dah cakap awal2 tak nak pergi tapi adik aku mengada suruh pergi. Bila sampai klinik nasib baik sempat sebab doktor tu nak keluar dah. Aku dengan Syani tunggu kat luar. Orang perempuan mana boleh tengok benda tu! Mula-mula kitaorang tengok tv kat klinik tu. Pastu aku dengar adik aku menjerit sakit kat dalam bilik tu. Mula2 perlahan je tapi baru 5 minit dah makin kuat. Kuat suara tu sampai luar klinik tu. Aku dengan Syani rakam suara adik aku tu kat luar bilik. Pastu bila dia dah keluar kitaorang pasang balik suara adik aku menjerit. Kelakar tengok muka dia tahan sakit. aihhh.. adik lelaki seorang ni susah betul! Bila dah sunat macam kena langgar kereta je sakitnya. Padahal bukannya sakit mana pun kan??Ok. sampai sini je aku nak tulis sebab dah petang dan dah sakit mata tengok laptop ni! Adios!

Result PMR bila keluar? Ada yang cakap 27/12 ? Betul ke? Aku dah cuak nak tungu result ni! Dan aku langsung tak teruja nak start form 4 sebab form 4 & 5 susah la!!

Dah habis baca? Bacalah lagi! Terima kasih comel~