The Romantic & Idol


Assalamualaikum | Waalaikumussalam.

Tajuk hari ni SUNAT! hehehe... bukan aku yg nak sunat. tapi adik aku. Ohh! sungguh parah! Semalam ingatkan dia sunat pukul 9 pagi. pastu doktor tu cancel buat malam pulak. Jadi sepupu aku ngan nenek aku dah datang rumah sebab nak tengok dia sunat la. rupanya tak jadik! Bila malam pulak, lepas maghrib adik aku dah pergi klinik nak sunat guna laser. pukul 10 malam dah sampai rumah. woo! mak aku cakap adik aku masuk bilik tu relax je. tak menjerit langsung! dah habis pun dia relax lagi. tapi relax dia kejap je. sampai rumah dia meraung kata sakit. Tu la, ego lagi! Haahaa... Okay. jadik sekarang ni dia parah sangat sebab kata tempat sunat tu sakit. Memei la sakit! Penat aku nak jaga adik yg seorang ni. Alamatnya tak dapatla keluar dengan member esok! emmm...~


Yay!! Hari ni aku nak cerita pulak pasal new variety show! The Romantic & Idol! Kau tahu aku nampak cerita ni jadik tengok la. sebab baru ep1 excited sikit nak tengok! Hah! Nama yg terlibat ada dalam gambar kat atas. serius aku cakap kat korang best nak mampus! bagi orang yg minat k-pop macam aku ni memang la nampak best. tak tahu pulak korang. hheheehe.. :)



Cerita ni pasal diorang nak 'jodoh'kan idol-idol dari grup korea yg ada. First aku tengok baru aku tahu Mir ni banyak cakap! haha...Tapi memang Jun.K(2PM) handsome+comel nak mampus! lagi2 dia dapat pasangan dengan Jei(FIESTAR).Tu baru first date. nanti diorang akan bertukar2 pasangan! argh!! tak sabar ep2. Kalau nak tengok boleh pergi kshownow. Ada eng sub lagi tau! Hope korang suka dengan cerita anekaragam yang baru ni. heheh.. melayu sangat!

Btw. adik aku dapat 2A2B1C untuk UPSR. Ok la tu. keputusan yg memberansang kan. aku expect 3A. tak pe la. aku pulak yg risau aku dapat berapa PMR nanti! -,-"

Dah habis baca? Bacalah lagi! Terima kasih comel~