Hari Yang Menyeronokkan?


Assalamualaikum.

Ada sesiapa yg kenal kat atas ni?? weeee~~ Vixx! Seriously aku kenal diorang masa kat Shout Award. Sedihkan? :'( But tak pe. Actually, mak aku jumpa Vixx masa hari jumaat lepas (30/11/12). Jealous? Tak payah! hahaha... mak aku kata masa tu dia tengah makan kat Sungai Wang, tetiba dia dengar ramai orang menjerit. Pastu mak aku kata tu kumpulan Hi-5 dari Korea. Aku pelik kejap. Setahu aku mana ada kumpulan nama tu kat Korea. Adik aku yang dengar terus jawab, "Ohh.. yang karton tu eh?". Semua keluarga aku gelak. Memang pun, bukan ke Hi-5 tu yang karton tu. Mak aku bingung kejap. Esoknya iaitu Sabtu. Mak aku beli paper dan ada berita pasal Vixx. Aku baca dari a-z. Ohh.. mak aku jumpa Vixx kat Sungai Wang. Apabendalah mak aku ni. Salah baca banner la tu! Sedih lagi sebab mak aku tak ambik gambar pun. :'(


Yo! Istanbul Aku Datang! Petang semalam tengok cerita ni. Best giler kott. Lisa comel, Beto handsome, Tomok cute. Jalan Cerita dia okey. tak special sangat. Orang lain boleh buat jugak. Tapi yang bestnya..................... Entah. Hahhahaha.. Paling lawak time dia dengan Beto gaduh. Comel!

Malam tadi tengok Running Man Marathon. Err.. 3 episode kot. Aku tengok 2 ep je sebab dah ngantuk. RM tu habis pukul 4 pagi tahu tak. Ayah aku pulak tidur kat ruang tamu. Susah! Jadi kene tengok kejap je. Yang lawaknya bila Gary jealous tengok Ji-Hyo dengan HaHa. Ohh.. Comel

S1
Gary: Awak nampak gembira dengan HaHa.
JiHyo: Memang lah. Dia bagi saya cermin mata, topi, makanan....
Gary: Oh. Jadi itu jela yang awak nak? 
S2
Penonton: Gary, mana Jihyo?
Gary: Dia dengan lelaki lain!!!




Ingat tak hari Jumaat siapa punya wedding? HaHa and Byul! Wee! comel dan sepadan! Aku tengok video kahwin Haha dengan Byul kat Youtube best! Boleh nampak tak Leessang kat dalam gambar tu? Yes! yang kiri tu Gary. Aku boleh tengok sikit je sebab internet lembab macam siput tengah makan!! Tapi apa yang aku boleh nampak dalam video tu ialah RM members. Gary, Jong-kook, Suk Jin, Jae Suk, Kwang soo. Ji Hyo tak tahu ada ke tak. nak tengok lagi ni. Ok bye!

p/s: panjang ke entri aku ni?






Dah habis baca? Bacalah lagi! Terima kasih comel~